8.11.05

Netwerken seminar Holland Innovation 2005

Afgelopen donderdag heb ik voor bijna 100 man een seminar gehouden over netwerken op Holland Innovation 2005. Mij was gevraagd het _simpel_ en _basic_ te houden, dus dat heb ik gedaan. Ik heb het gehad over wat een netwerk is, de voorwaarden voor een goede netwerkrelatie, het belang van een gestructureerde aanpak, de noodzaak om vooral te luisteren in een 1-op-1 gesprek en de waarde van het je dienstbaar opstellen tegenover mensen in je netwerk.

Niets nieuws dus, geen revolutionaire visies, maar gezien de goede reacties van het publiek achteraf is het soms nuttig om terug te gaan naar af. De presentatie in PDF-formaat is hier te downloaden. De presentatie is overigens redelijk summier, ik heb slechts wat steekwoorden op papier gezet, de rest van het verhaal kun je misschien deduceren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home