21.6.06

Madurodam = hilariteit

Vanmiddag, feestje in de tuin van een museum in Den Haag, een collega in het communicatievak viert het 1-jarig bestaan van haar onderneming. Veel onbekende gezichten, weinig bekenden, een paar nieuwe kennismakingen.

Tijdens een optreden van een zangeres zit ik naast een dame. Later schuif ik aan bij haar en twee andere dames, waarvan ik een kende, en we raken wat in gesprek. Gezellig, vlot, natuurlijk.

We gaan uit elkaar en wisselen kaartjes uit, waarom die dame zich verwonderd naar mij keert en zegt 'Jij bent Ilja van Roon!" Eh, ja? Wie was die dame? Miriam Notten, die...op dit blog post over netwerken :)

Is dit een kleine wereld, or what?! :)

2 Comments:

At 08:57, Blogger Miriam Notten said...

Ilja, je was me voor met 'it's a small world after all'. Geweldig blijft het!
Miriam

 
At 12:46, Blogger Annedien Hoen said...

Kleine wereld of ... groot netwerk? :-)

 

Post a Comment

<< Home