18.4.06

Netwerkgeluk: Tnx 4 the connection

Ik heb me voorgenomen de komende periode vooral eens te letten op wat ik 'netwerkgeluk' noem...gebeurtenissen die met netwerken te maken hebben die me gelukkig maken. Want daar doen we het een beetje voor, toch?

Vorige week vrijdag hadden twee dames die ik via de mail met elkaar had verbonden (mijn beruchte aanpak) een afspraak met elkaar. Die middag kreeg ik twee minuten na elkaar twee blije sms'jes: het had enorm geklikt! De één schreef "tnx 4 the connection", de ander "Dank voor dit knoopje".

Hoewel mensen het natuurlijk zèlf leuk moeten maken bij een afspraak en het voor mij uiteindelijk toch afwachten is of de positieve connectie die ik meen te zien ook klopt maakt dit soort dingen het toch méér dan de moeite waard. Ook het feit dat ze de moeite namen me meteen een sms'je te sturen... heerlijk :-) Netwerkgeluk!

2 Comments:

At 09:54, Anonymous Anonymous said...

En weet je wat helemaal leuk is aan jouw netwerkgeluk? Dat nu ik lees dat jij zo blij wordt van de geslaagde match (waarvan ik de helft ben) en de smsjes, ik daar ook helemaal blij van word. : )

 
At 14:04, Blogger oomph: Sanne Roemen said...

Een wijze man vertelde mij bij de start van mijn bedrijf: geluk is niet perongeluk. Je hebt het geluk van de nieuwsgierige, het geluk van de aanwezige en het geluk van de ijverige. Annedien's knoopjes vergroten de kans op zulk geluk. Dus als zij iemand doorverbindt, kan je maar beter nieuwsgierig, ijverig en aanwezig zijn dan heb je grote kans op expres geluk!

 

Post a Comment

<< Home