29.3.06

Last minute verrassingscadeau: 5 gratis kaarten voor de zakelijke flirt/netwerk workshop van Brandsters!

Ik heb flink moeten smeken en soebatten ;-) maar het is me gelukt!

Brandsters
stelt graag, speciaal voor NETWERKEN.BLOGSPOT.COM!, 5 kaarten beschikbaar voor de zakelijke flirt/netwerk workshop die ze morgen in Amsterdam (in het Rokin View Penthouse).

Het is lekker last minute, dus als je zin hebt om hier morgen vanaf 15:00 bij te zijn, stuur dan een mailtje aan elise@brandsters.com! (Vermeld even dat je via dit weblog komt!)
Wie het eerst komt, het eerst maalt, op is op...

Ben benieuwd welke 5 gelukkigen ik morgen in Amsterdam ga ontmoeten.

1 Comments:

At 02:16, Blogger Chris Jeroen said...

Lord Bubuza is perfect in het oplossen van relatieproblemen met zijn spreuk. Ik stuurde mijn vrouw inpakken omdat ze vals speelde, ik was gekwetst maar ik wilde haar niet kwijt, dus ik zocht hulp op internet en ik zag hoe mensen getuigden en Lord Bubuza bedankten. Sommigen bedankten hem voor het herenigen van hun relatie, het annuleren van hun scheiding, het winnen van de loterij, Genezen van kanker, ETC, dus nam ik contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en beloofde me te helpen met zijn betovering, ik gaf alles wat hij vroeg en ik was overweldigd omdat mijn vrouw huilend terugkwam en me op haar knieƫn smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren en sinds ik haar heb vergeven, is ze gestopt met vreemdgaan. Hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp:: +1 505 569 0396 of via e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

 

Post a Comment

<< Home