20.9.05

Club of Amsterdam

Ik ben af en aan mijn netwerk aan het opwarmen, mensen van vroeger opzoeken. Mijn voormalig compagnon blijkt betrokken bij 'Club of Amsterdam'. Een soort denktank. Boeiend!
Netwerken hoeft natuurlijk niet alleen op bijeenkomsten die ook over netwerken gaan. Een avond bij deze club stelt je misschien in staat rond een inspirerend onderwerp van gedachten te wisselen met creatieve, interessante mensen. Overigens met korting voor OpenBC leden.
Volgens mij is netwerken ook niet iets dat je 'aan' of 'uit' zet, maar meer een soort attitude: dat je altijd probeert zinvolle gesprekken met nieuwe mensen te hebben, geïnteresseerd te zijn, dingen te onthouden over de ander. Wat jullie?

1 Comments:

At 21:47, Blogger Annedien Hoen said...

Ik ben het met je eens; het is een houding, geen in de tijd beperkte bezigheid. Eigenlijk netwerkt iedereen wel, alleen mensen noemen het zo. Ze denken dat ze gewoon praatjes aanknopen, eens iemand tippen, enzovoorts.

 

Post a Comment

<< Home