14.11.05

Queste open netwerkdag, een verslagje

Gisteren ben ik bij de Queste open netwerkdag geweest. In een prachtige oude hoeve in Hoevelaken (what's in a name), een zonovergoten dag tussen koeien en groen.
De opkomst was in mijn ogen groot, ik denk dat er ca 45 man rondliep.
Hedwig Verbruggen-Letty, oprichtster van dit platform voor authenticiteit beet het spits af met een presentatie over haar onderzoek naar authenticiteit.
Daarna een presentatie van Jessica Erdsieck over genezers in Afrika en vervolgens Gaston Vilé en John Tea over taoisme, zelfvertrouwen en authenticiteit.

Zonder teveel in te gaan op de (zeer boeiende!) inhoud, mijn reactie op het netwerk gehalte van deze dag. Ik denk dat dit netwerk een verbinding vormt voor en tussen een groot aantal zeer inspirerende mensen met uiteenlopende levenswandel.
De onderwerpen die hier besproken zijn en die nog op de agenda staan kunnen interessante gespreksstof opleveren.
Daarom denk ik ook dat het belangrijk is om een volgende keer meer ruimte te geven aan het onderlinge contact, al dan niet in de vorm van discussies of workshops.

En omdat ik dat graag wil meemaken, word ik lid (sorry Martijn) en houd ik de agenda in de gaten. En kan ik lezers van dit blog van harte aanraden om hetzelfde te doen.

Nog een potentiele valkuil waarvan ik hoop dat Hedwig, Martien en de anderen er niet in stappen: voorkom dogma, bij jezelf en andere authentieken.

1 Comments:

At 18:41, Blogger Annedien Hoen said...

"Voorkom dogma": eens, applaus!

 

Post a Comment

<< Home