14.12.05

Plan maandelijks je netwerkactiviteiten

Ik ontving op het LinkedInPowerWomen forum geweldige tips om je maandelijkse netwerkactiviteiten te plannen en heb het maar even vertaald.

Begin elke maand met het samenstellen van je netwerk planning. Vraag jezelf daarom het volgende:

* Wanneer zijn de algemene ontmoetingen van organisaties waar ik lid van ben?
* Wie kan ik deze maand ontmoeten voor lunch of koffie om te brainstormen en ideeen uit te wisselen?
* Welke speciale meetings komen er aan die ik graag wil bijwonen?
* Zijn er nieuwe groepen of organisaties waar ik mij actief bij wil aansluiten?
* Met wie heb ik al een tijdje niet gesproken?
* Welke middelen, tips, artikelen, ideeen of contacten kan ik delen met de mensen in mijn netwerk?
* Welke mensen kan ik aan elkaar voorstellen die elkaar ook kunnen helpen?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home