2.10.07

Is naar de kroeg gaan ook netwerken?

Vandaag staat er een artikel in de Metro over "Flirten en netwerken bij FRANK". Zie http://www.metronieuws.nl/ FRANK is in dit geval een borrelmoment in Rotterdam waar het in ieder geval gaat om het ontmoeten van mensen. De koppeling met het woord netwerken, wekt de suggestie dat er ook een doel gekoppeld is aan deze bijeenkomst(en), maar wat dat doel is, blijft onduidelijk. Wel wordt er aangegeven wie er in de doelgroep vallen, namelijk mensen van 25 tot 40 jaar die een werkend bestaan hebben. Maar is dit dan netwerken?

Volgens mij niet, of we zouden ook het bezoek aan de kroeg in de categorie netwerken onder moeten brengen. Blijkt maar weer dat netwerken te pas en te onpas wordt gebruikt en ingezet. Misschien wel omdat er dan meer mensen naar je borrelmoment komen. Zou het dan een goed verkoopargument zijn om het woord netwerken in één adem te noemen met hetgeen je organiseert?

Geen idee, maar door dit soort artikelen is het volgens mij wachten op de eerste mens die als hobby netwerken heeft en dit fanatiek drie avonden in de week 'doet'.

3 Comments:

At 06:09, Blogger Neo (geen Edgar meer) said...

als het goed is doe je je ding(en) met 100% pure passie leeft en doet. maar dat is persoonlijk. met evenementen is het zo (denk ik) dat het aan de opzet danwel doel ligt. FRANK is volgens mij minder geschikt om te netwerken (simpelweg omdat de muziek TE aanwezig is). @ 'onze' rotterdam community.NL meetings noem ik vaak liefkozend onze bier en bitterballenmeetings om aan te geven dat we wél mensen bijelkaar brengen om te netwerken. maar dat het géén elitaire, opgeprikt gebeuren is. zodat mensen lekker ongedwongen met elkaar kunnen kletsen zonder dat ze het idee hebben dat ze heel erg interessant moeten doen. en als het goed is ben je z trots op 'je tentje' dat je er met leifde over praat en dus stiekem toch met een leuk/goed gesprek toch je netwerk uitbreidt ;)

 
At 12:36, Anonymous Anonymous said...

bier drinken is toch net werken

 
At 21:39, Anonymous Anonymous said...

ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

 

Post a Comment

<< Home