26.6.07

Doorplaatsing vraag

Ik plaats graag even een mail door die ik kreeg toegestuurd. Wie weet hebben de blogalisten en de lezers suggesties!

---
Beste Annedien,

Ik heb mijn eigen congresbureau CommGres (www.commgres.com). Netwerken is altijd een wezenlijk onderdeel van de motivatie waarom mensen komen. Nu hoop ik dat jullie mij een aantal creatieve nieuwe manieren kunnen aangeven waardoor netwerken op congresen nog beter tot zijn recht komt. Tot nu toe heb ik toegepast: speeddating, 1op1 gesprekken met experts, discussietafels met moderotar tijdens lunch.

Bedank alvast!

Met vriendelijke groet,

Marga Groot Zwaaftink
CommGres

7 Comments:

At 14:16, Blogger Bas van de Haterd said...

Power networkers / connectoren werkt op zich ook wel aardig.

 
At 11:19, Blogger Annedien Hoen said...

Een spel als middel om nieuwe contacten te leggen kan ook leuk zijn. Tijdens een nogal saaie netwerkmeeting in het WTC Rotterdam ben ik met een paar zakenvrienden gaan raden wat mensen voor werk deden en dan stapte één van ons er op af om dit te checken. Erg leuke reacties, en we hadden het trouwens ook erg vaak goed :) ("Goh, die dame ziet er uit als een werving en selectie directeur voor vrouwen")..."Hij moet wel een consultant zijn en geen ICT'er want die dragen geen brogues...")

 
At 17:48, Blogger Patrick J.F. Janssen said...

Met Holland Evenementen Groep hebben wij twee spelvormen uitgewerkt, The Perfect Match (uitwisselen van kaartjes middels spelvorm/activiteiten) én The American Dream (logigram in competitievorm met zeer gewaagde vragen), die het netwerken makkelijker maken en optimaliseren.

Met Speedmeet heb ik een White Label versie gemaakt die we nu ook geregeld inzetten (o.a. voor congressen van EBS en Euroforum). Het is een afgeschermde omgeving waar we de profielen plaatsen van de bezoekers zodat ze vooraf kunnen "spieken" wie er komen. Middels buttons kan dan eventueel vooraf de interesse al aangegeven worden.

De White Label versie wordt overigens kosteloos ter beschikking gesteld (zie link op homepage van Speedmeet)!

Hoewel ik me wel in het hol van de leeuw waag (ik heb van zowel Bas, Annedien als Marga al eens commentaar gehad!) vond ik het toch even het melden waard. Ik denk namelijk echt dat ik je een oplossing kan bieden.

 
At 19:40, Anonymous Anonymous said...

KLIK

 
At 22:22, Blogger Unknown said...

Op de habitatdag okt '06 was er de 'muur van vraag en aanbod' waarbij op een ludieke manier mensen bij elkaar gebracht werden. Misschien een beetje zoals de 'perfect match'.

 
At 12:57, Anonymous Anonymous said...

Beste Marga,

kijk eens naar www.badge2match.com!

Ik geloof gewoon niet maar aan die XING's, LINKENDIN's en de meeto's...

Mark

 
At 21:43, Anonymous Anonymous said...

ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

 

Post a Comment

<< Home