13.1.06

Wil je snel je netwerk opbouwen op LinkedIn

Wanneer het opbouwen van je netwerk je niet snel genoeg kan gaan, is er tegenwoordig een mogelijkheid om je aan te melden bij de nieuwe Yahoogroup: Youmaysendmelinkedininvites.

Persoonlijk wijs ik er tegenwoordig genoeg af, omdat ik eerst een mail van ze wil hebben voordat ik met ze gelinked ben op LinkedIn. Wanneer ik mensen met elkaar wil verbinden, wil ik ze goed kennen om er een goed woordje voor te doen. En zo kan ik beiden ook een toegevoegde waarde geven. Toch komt het nog wel eens voor dat er mensen zijn die zo'n interessant profiel (not-the-ordinary) hebben, dat ik bij een Invite direct met ze link. Vervolgens stuur ik ze een email waarin ik ze een persoonlijke vraag stel, zodat ik ze beter kan leren kennen. Als ze niet netjes zijn en niet reageren, laat ik ze alsnog van mijn connecties lijst afhalen. Want ik ben meer dan een nummertje & een emailadres. :-)

1 Comments:

At 16:35, Blogger Annedien Hoen said...

Ik merk wel dat een interessant profiel nog niet meteen een interessant contact betekent, en dat profielen die heel saai leken een wereld blijken te herbergen...

 

Post a Comment

<< Home