20.3.06

Onderzoek naar netwerken, netwerkorganisaties en netwerkevenementen.

Doorgeplaatst bericht:

- - - - - - - - -
Mijn naam is Sanne van Strien, student Communicatie Management aan de Hogeschool Utrecht. Ik ben momenteel bezig met een klein onderzoek naar netwerken, netwerkorganisaties en netwerkevenementen voor het schrijven van mijn essay. Netwerkt u wel eens? Of houdt u zich hier niet mee bezig?

Wilt u mij hierbij helpen? Klik dan op de onderstaande link en vul de korte enquête in.

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=10876&ln=ned

Alvast heel erg bedankt!
- - - - - - - - -

7 Comments:

At 21:58, Blogger Bas van de Haterd said...

ingevuld, matig onderzoek. Je zou toch denken dat studenten inmiddels beter gecoached zouden worden bij het opstellen van vragenlijsten.

 
At 16:36, Anonymous Anonymous said...

Dan ben ik wel heel nieuwsgierig wat jij er dan matig aan vindt...licht toe alsjeblieft!

 
At 22:03, Blogger oomph: Sanne Roemen said...

Ik vind dat wel een redelijk verzoek van Sanne, dat je iets meer toe zou kunnen lichten Bas.
Ik heb hem net ook ingevuld, ik vind het onderzoek wat beperkt. Het aantal vragen is klein, maar de vraagstelling zit wel vrij solide in elkaar. Ik had bijvoorbeeld bij 'tijdstip voorkeur' en 'eten is zinvol' en bij die vraag over 'gericht met mensen in contact gebracht te worden' de wens om toe te lichten... Om aan te geven dat dat er van af hangt wat voor netwerk het is, wat voor bijeenkomst etc.
Uit het onderzoek lijkt een visie op netwerken te spreken als: een activiteit die ondernemers doen om meer klanten te krijgen. Maar in mijn ogen is het véél meer dan dat. Dat kan je in het onderzoek niet kwijt en dat is misschien jammer.

 
At 09:30, Anonymous Anonymous said...

Dankjewel :-) Daar heb je gelijk in! Mijn bedoeling was ook niet om een diepgaand onderzoek op te starten, maar een toelichting erbij kunnen vermelden is natuurlijk wel van groot belang!
Dat kan ik meenemen in mijn volgende onderzoek..nogmaals bedankt!

 
At 10:57, Blogger Miriam Notten said...

Beste Sanne,
ik heb net je enquete ingevuld. Het lijkt een vrij beperkt onderzoek en ik ben benieuwd wat je eigenlijk graag wilt onderzoeken. In je vraagstelling ligt impliciet een link besloten tussen netwerken en verkoop en dat is nu net niet waar het om gaat bij netwerken (tenminste als je het mij vraagt). Maar ik wil wel altijd vernieuwen en leren van mijn omgeving dus ik zou het op prijs stellen als je de resultaten van je onderzoek met mij (ons) zou willen delen.

 
At 15:19, Blogger GJ said...

Hoi Sanne,
Ik ben ook net begonnen met een onderzoek, en het zoeken van literatuur over netwerkorganisaties. Is het mogelijk om je artikel of onderzoek een keer in te zien? Dat zou ik erg waarderen.
Vriendelijke groet,
Gert Jan

 
At 15:21, Blogger GJ said...

Hoi Sanne,
Ik ben ook net begonnen met een onderzoek, en het zoeken van literatuur over netwerkorganisaties. Is het mogelijk om je artikel of onderzoek een keer in te zien? Dat zou ik erg waarderen.
Vriendelijke groet,
Gert Jan

 

Post a Comment

<< Home