17.3.06

Niet helemaal begrepen

Ik zag deze persoon als contact van mijn contacten in OpenBC. Je gaat bijna denken dat ze het niet helemaal begrepen heeft. Ze is meester in de rechten, dus waarschijnlijk privacy gevoelig persoon (is mijn ervaring), maar waarom schrijf je je dan in?

Status Employée
Bedrijf gaat je niet aan [ Website ]
Positie ophouden
Branche geen
Plaats, zakelijk Amsterdam
Land/regio, zakelijk Nederland
Ik zoek niets helemaal niets
Ik bied aan ook al niets
Overige bedrijven
---
Vorige werkgevers/bedrijven
---
Universiteiten, hogescholen waarom moet ik dit opschrijven
Verenigingen/clubs
---
Overige interesses ophouden nu

2 Comments:

At 15:06, Anonymous Anonymous said...

Misschien iemand die alleen even wilde rondkijken in het besloten gedeelte?

 
At 21:35, Anonymous Anonymous said...

grappig profiel

 

Post a Comment

<< Home