9.3.07

Je bent... wat je doet

Vanmorgen ontving ik in mijn e-mail box de volgende SPAM:

Geachte netwerker,Via mijn connecties vernam ik dat u openstaat voor nieuwe relaties en ideeën.

Ik ben initiator van Speedmeet, een heel leuk en makkelijk online netwerksysteem.

Tijdens de
www.speedmeet.com launchparty kwam Jort Kelder met de kick-off;

JE BENT WIE JE KENT!

En nog wat van die onzin. Of ik gratis en vrijblijven mijn eerste proefweek wil activeren. Nu kan je me veel vertellen, maar netwerken gaat dacht ik over persoonlijk contact en daadwerkelijke interesse. Volgens mij ben je dus niet alleen wie je kent, maar ook wat je doet. En volgens mij bewijs je door mij te gaan spammen dat netwerken niet iets is dat natuurlijk bij je komt aanvliegen, als je een nieuw netwerk initiatief begint. Maar goed, daarom heet het natuurlijk ook SPEEDmeet, snel snel snel, goedkoop, goedkoop, goedkoop, geen relatie, relatie, relatie...

1 Comments:

At 12:42, Blogger Unknown said...

Alsjeblieft zeg, beloon spammers niet met aandacht en linkjes.

 

Post a Comment

<< Home