21.12.06

Ik ben 'm!

Tikkertje is een leuk spel dat je vroeger met je netwerk, eh, klasgenoten deed. Nu ben ik, fraai is dat, getagd door Frank Meeuwsen.
Opdracht: Vertel 5 dingen over jezelf die anderen niet weten. Nou ben ik natuurlijk een vrouw met veel geheimen ;-) dus ik zal eens even wat uitkiezen...

1. Ik schrijf al vanaf mijn 15e gedichten en dat doe ik nog steeds.
2. Ik loens. Ik ben er toen ik kind was aan geopereerd maar 'eigenwijs' is integraal geïmplementeerd bij ondergetekende dus het ging lekker weer afwijken, dat oog. Dat detail van dat met een pleister afgeplakte ziekenfondsbrilletje zet ik er niet bij ;-)
3. Ik nam begin deze eeuw een demo op in een studio, met mijn toenmalige band Ex Libris, waarin ik zong en gitaar speelde en de nummers schreef. "What's The Bottom Line" is daar onder andere het resultaat van.
4. Ik heb een Reiki I certificaat in de Usui Shiki Ryoho lineage. (Dit is wel een duister feit hoor ;-)
5. Ik kan niet schaatsen. Met de huidige winters geen enkel gemis, dunkt me.

Dat was leuk om te doen! (Ook al is het dan een pyramideconcept... :-P )

Ik geef deze tag door aan Irma Driessen, Robert Jan Verkade en Justien Marseille.

2 Comments:

At 09:39, Anonymous Anonymous said...

Nou vooruit, 5 dingen die veel mensen niet van mij weten...

1. Dat ik op mijn 13e lang haar had, op mijn 20e een kuif en sinds mijn 25e de tondeuse haar werk laat doen (dat laaste zullen de meeste mensen nu wel kunnen zien).
2. Dat ik laag scoor op de geek-schaal. Zo weet ik niks van Star Wars, Star Trek, Lord of the rings en/of Harry Potter, maar dat ik wel weet dat (bijvoorbeeld) #ff6600 oranje is.
3. Dat ik thuis als eerste de Opzij lees en de rabiate stukken er met een grote schaar uitknip alvorens mijn vriendin er in mag lezen.
4. Dat ik nog nooit een SMS heb ontvangen of verstuurd (and I'm proud).
5. Dat ik heel goed jokken kan, en twee keer jokken één keer liegen is en dat liegen niet mag.

Ik zie daar Martijn en Lars lopen...

 
At 10:32, Anonymous Anonymous said...

Een heel fraai lijstje Annedien. Leve de Piramide!

 

Post a Comment

<< Home