16.11.06

Nieuw online netwerk: Zaadz.com






Heb ik nét met veel pijn en moeite 'online zelfmoord' gepleegd door me uit te schrijven uit Hyves en LinkedIn (het werd me allemaal teveel, die social networking sites: er moest gesnoeid!), komt de immer enthousiasmerende Erno Hannink op de proppen met een netwerksite die ik niet kon weerstaan: Zaadz.com

Met een openingszin als "Let's change the world." en een omschrijving als "A community of Leaders, Visionaries, Thinkers, Artists, Writers, Healers, Teachers, Conscious Entrepreneurs, and Many (many!) Others. People of many ages (from 12 to 90), many nationalities, from different countries (over 110!) and different backgrounds. Some already making huge differences in thousands of lives, others working to make a difference starting with themselves." een mooie aanvulling voor alle zakelijke netwerksites die er momenteel zijn. Ik ben er al wat bekenden van 'vroeger' tegengekomen (wie kent ze nog, de illustere voorgangers als Orkut en Friendster?) dus ik voel me er al helemaal thuis ;-)

Kom vooral eens een kijkje nemen...
+ Zaadz.com
+ annedien.zaadz.com

2 Comments:

At 19:49, Blogger Erno Hannink said...

Veel plezier Annedien!

Groet,
http://ernohannink.zaadz.com/

 
At 17:15, Anonymous Anonymous said...

blij dat je het niet kon weerstaan! :o)

 

Post a Comment

<< Home