26.2.06

WomenontheWeb voor vrouwen & internet

Mijn netwerkavontuur is begonnen in 1999 bij WomenontheWeb (heette toen nog Webgrrls). Vrouwen die via internet contact houden, met als motto: Bij WomenontheWeb bestaan geen domme vragen. Of zoals Womenontheweb het zelf zegt: Het Netwerk voor vrouwen op internet.

Als studente heb ik er veel geleerd over wat al die andere vrouwen nou deden & doen, over computers, over internet en over journalistiek. WomenontheWeb heeft veel mailinglijsten op verschillende gebieden en 4000 vrouwen die via de email vragen, antwoorden & ervaringen uitwisselen.

Womenontheweb is er voor de vrouw, amateur of professional. Een erg leuk interview met Josine Krant over WomenontheWeb kun je hier lezen. Overigens -gewoon- Nederlands.

2 Comments:

At 20:49, Blogger Annedien Hoen said...

Ik heb erg ook erg veel waardevols "opgeduikeld" via WOW! Kan het zeker aanraden.

 
At 14:24, Blogger oomph: Sanne Roemen said...

Geinig. April 2000 heb ik eens een workshop gegeven over audio op het web aan de webgrrls. Ik wás lid, maar nu niet meer. Ik ga ff rondkijken hoe het nu eruit ziet.

 

Post a Comment

<< Home