14.8.06

Business over Breakfast met leukerds!

Vannochtend lekker ontbeten bij Business over Breakfast in Amsterdam op de Overtoom. Ik woon zelf ook op de Overtoom, dus dat was een kadootje, heerlijk!

Vorige week kwam ik er al achter dat Zena Hockley, degene die Business over Breakfast naar Nederland heeft gehaald, ook lid is op de sportschool waar ik sport. Leuk!

Ik zat er niet echt op te wachten om mijzelf 's ochtends vroeg te presenteren, maar gelukkig zat ik het grootste gedeelte van de tijd op een stoel te genieten van mijn broodje en een koffie. En was ik een goede luisteraar.

Het verschil met BNI en Business over Breakfast zat hem vandaag ook vooral in het grote aantal vrouwen dat aanwezig was. Er waren maar drie mannen op een groep van ongeveer 20. In tegenstelling tot de BNI bijeenkomsten waar ik aanwezig was waar 80% van de leden man is. Ik heb niets tegen mannen, maar die mannelijke bijeenkomsten zijn toch wel veel van hetzelfde, mbt doelgerichtheid naar de werkzaamheden van wat iemand doet: heb je er businesswise wat aan of niet. Terwijl vrouwen meer relatie opbouwend bezig zijn. Aldus mijn ervaringen middels heerlijke-in-hokjes-stopperij-technieken.

Anyway, Zena is van plan meerdere Business over Breakfast clubs op te zetten. Dus ben je geinteresseerd in Amsterdam of een andere lokatie, mail haar dan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home