31.8.06

Invoice-verbazing


Ik kreeg laatst een factuur toegestuurd van RIBS Network- iets waar ik een paar jaar geleden eens op een netwerkmeeting geweest ben in Amsterdam, destijds ook op de website stond en sindsdien niks meer van gehoord heb.
Totdat ik dus een 'invoice' ontving, waarop mij € 59,50 in rekening gebracht wordt voor een lidmaatschap 2006/07, terwijl ik me niet kon herinneren ergens te hebben aangegeven een betalend lid te willen worden, en ik ook geen gebruik heb gemaakt van hun diensten en al jarenlang niet meer op de website kom.
Bij navraag bij de vriendin met wie ik destijds naar het netwerkevent geweest ben bleek dat ook zij zo'n 'factuur' ontvangen had, maar er verder geen aandacht aan besteed had-- maar ook zij had in de jaren na dat event nooit meer gebruik gemaakt van hun diensten of website.

Bijgevoegd de 'factuur'. Als je op het plaatje klikt krijg je die groter te zien.

Ik heb uiteraard bezwaar gemaakt tegen deze factuur en volgens de reply ben ik nu 'uit de database gehaald'. Dat is fijn, want je zal toch iets minder oplettend zijn en gewoon zo'n factuur voor nooit verleende of niet bestelde diensten betálen, omdat het er uitziet als een factuur...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home