9.4.07

Kaarten om aan je contacten te mailen

Een tijdje terug ontwierp ik een aantal e-cards. De applicatie is nog niet gebouwd (als er een partij is die dat wil doen... roept u maar! :-) maar ik vind het al wel leuk om een aantal kaarten aan jullie te geven zodat je die aan je relaties kunt mailen.

Je kunt ze bijvoorbeeld saven en in een mail plakken of als attachment meesturen.
Als je 'm aanklikt krijgt je de normale afmeting. Die kan je dan saven. Veel plezier ermee!

































3 Comments:

At 14:01, Anonymous Anonymous said...

mail me maar eens op rvandenhoff@cdefholding.nl dan kunnen we zien of we iets met die kaarten voor je kunnen doen...

 
At 15:02, Anonymous Hilde said...

Vooral die van 'If you want to catch an idea' vind ik erg goed!

 
At 16:52, Blogger Jeroen.php said...

Hele gave kaarten, inderdaad een leuk idee om op een website te gebruiken als e-cards! Ik maak dat soort applicaties. Een voorbeeld zie je op:
http://www.stichtingwereldbuurt.nl/index.php?e-card

Mijn bedrijf is te vinden op www.xappix.nl

 

Post a Comment

<< Home