28.5.07

Talent management en netwerken

Ik vond een interessante PDF van Deloitte over talent management, "Connecting People To What Matters". Het verbinden van mensen is daar volgens dit verhaal een belangrijk onderdeel van en staat bovendien boordevol pointers hoe hiermee om te gaan.

Enkele citaten:

"Research suggests that successful managers dedicate 70 percent more time to networking activities and 10 percent more time to communication than their less successful counterparts.1 It is through their networks that people learn, create, energize one another, and open channels to new opportunities."

"Connecting people to people is about building and sustaining intentional networks of high-quality relationships. Decades of research suggest a strong link between personal networks and effective execution, innovation, learning, and individual career growth."

"Five reasons to focus on people’s networks and the quality of their relationships:

1. Complexity. As jobs become more complex, people are increasingly dependent on one another.
2. Learning. People learn and create knowledge largely through their interactions with one another.
3. Decision-making. Leaders make the most effective decisions when they engage stakeholders in respectful ways.
4. Energy. High-quality interactions create energy. Toxic interactions and conflict avoidance sap energy.
5. Innovation. Innovators cultivate richer and more diverse networks than their less innovative counterparts."

Bekijk de PDF

(Bron: Deloitte)

1 Comments:

At 21:44, Anonymous Anonymous said...

ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

 

Post a Comment

<< Home