23.4.08

debuut..

zo, mijn debuut alhier om over netwerken wat meer te bloggen.
dat doe ik op mijn eigen blog natuurlijk ook al, (http://www.netevenanders.eu/ ) en hier dus nu ook.

graag wil ik het volgende boek onder jullie aandacht brengen:
Afgedwongen Toeval van Fred Krautwurst en de
waaier over netwerken: netwerken : tips & Tools allebei van uitgeverij van Thema.

In die laatste staat bv dat de eerste schil van contacten van een persoon bv 50 man is. dan is de schil daaromheen al 2.500 man en zo gaat dat ineens heel erg snel, naar 125.000 en al 6.250.000 mensen in de 4 de schil om je heen. Had je dat ooit gedacht?

Waarmee maar weer eens in cijfers is aangetoond hoe groot het netwerk om je heen is of kan zijn (stel dat jou eerste schil 100 man is..), dus ...als je een vraag hebt, zet hem uit om je heen, en wie weet waar je antwoord of opening vandaan kan komen, dat kan wel eens uit een geheel onverwachte hoek komen.... reacties welkom..

Niet helemaal nieuw waarschijnlijk, maar misschien toch met een net even anders accentje..

Tot zover, volgende keer meer...

Ingeborg van Meggelen

Labels: , , , , ,

3 Comments:

At 20:00, Blogger woepwoep said...

hi Ingeborg, welkom bij de netwerken blog. Ik heb zelf wat ervaring met Linkedin, daar is het zo dat mijn eerste ring ruim 10k contacten is, de 2e ring heeft 10k maal 192 contacten, en de derde ring nog maar 5 unieke contacten per persoon dwz 10k x 192 x 5
ik heb deze statistiek ongeveer anderhalf jaar lang bijgehouden, waarbij mijn eerste ring groeide van 5k naar 10k. desondanks blijkt in de tweede ring de bandbreedte zo tussen de 192 en de 195 per unieke persoon in de eerste ring.
Procentueel blijf ik dan ook op linkedin steken zo rond 60% van de linkedin populatie zit in 1st, 2nd or 3rd degree netwerk.
hartelijke groeten Ronald

 
At 21:46, Anonymous Nicole said...

Wanneer je gaat netwerken denk dan eens na over wat jij het netwerk prodeo te bieden hebt. Veel professionals gaan netwerken met de focus op het binnenhalen van omzet. Deze focus voelt vaak niet ‘lekker’ en dat straal je dan ook uit. Wanneer jij binnen je netwerk de focus op ‘service’ legt dan wordt het een stuk makkelijker voor je. Ga dus niet als een slechte verkoper jezelf en je producten promoten maar vraag eens ‘Waar heb jij nu behoefte aan?’ en ‘Zou ik je ergens mee kunnen helpen?” etc etc.
Nicole coach Almere

 
At 21:36, Anonymous Anonymous said...

ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

 

Post a Comment

<< Home