1.10.08

Congres 'The Network Economy'

Van de site:

Net(anders)werken voor professionals.

Nederland is kennisland. Nederland is ook een netwerkeconomie.
Welke kansen bieden andere vormen van samenwerken? Hoe worden netwerken van professionals beter benut? Hoe moet u reageren op het fenomeen communities en nieuwe, open source software, Web 2.0?
Ontmoet dé experts op het gebied van nieuwe trends, technieken & methoden voor de netwerkeconomie in Nederland.
De dag The Network Economy levert u nieuwe inzichten, antwoorden, tools, tips én contacten!

Een initiatief van BuzzyChain.
Programma: Mix van presentaties, workshops en meetings.
Participatie van Hogeschool Rotterdam, IBM, Microsoft, ING Bank, Berenschot, SKVR, City marketing Rotterdam, NetQuotez, VMC (Vrouwen in Marketing en Communicatie), FNV, British American Tobacco, Reed Business, Unilever, Ministerie van Financiën, Typisch Dennis, Martijn Aslander.

Entree: € 295,- (excl. BTW)
Woensdag 15 oktober 2008 in Rotterdam De Doelen van 09.00 tot 18.00 uur.

Klik hier voor het programma


http://www.networkeconomy.buzzychain.nl/

Opvallende visual, trouwens ;-)
Als je voornemens bent om te gaan en hierover gaat Twitteren, laat het dan even weten in de comments. Ik ben erg benieuwd!

Labels: ,

13 Comments:

At 20:31, Anonymous Anonymous said...

Hoewel ik maar één presentatie heb kunnen bijwonen (buiten mijn eigen workshop :-)), was het zeer de moeite.

Het was namelijk de eerste keer dat ik Martijn Aslander live aan het werk zag. Hij was zeer inspirerend!

Meer dan een aanrader !!!!

Jan

Founder of Networking Coach (www.networking-coach.com)

 
At 10:57, Anonymous Anonymous said...

Das war gut.Thank You..

 
At 15:29, Anonymous Anonymous said...

Thank you

 
At 19:04, Anonymous Anonymous said...

hoe krijg ik iemand die mij nu al maanden teisterd uit mijn netwerk?????een ander email adres nemen?????ze moet er toch uit te krijgen zijn kom nou chanelly

 
At 16:08, Anonymous TNL said...

Keep up the good work.

Interessante post.

 
At 14:53, Anonymous Anonymous said...

http://www.the20milliondollarpage.tk

 
At 11:07, Anonymous GRATIS FILMS said...

Leuke blog!!!!

 
At 11:18, Anonymous Anonymous said...

Er zijn ook heel wat gratis events voor netwerken.

Kijk bijvoorbeeld eens op de site http://gratisborrel.nl voor heel veel gratis netwerkevents in Nederland.

 
At 21:59, Anonymous Coach Amsterdam said...

Is dit blog nog actief. Ik zou het graag willen voortzetten. Johan coach amsterdam

 
At 11:54, Blogger Herry Johnson said...

Of je nu operation zoek bowed naar een discrete site waar je operation een veilige manier aan partnerruil kunt doen, of waar je koppel zoekt koppel, of koppel zoekt man kan vinden, of dat je eens shrink ervaren wat swingers voor elkaar doen als het licht uitgaat, Elite Paren is de ideale plaats om operation een discrete en volledig anonieme manier je stoutste fantasieën waar te maken, of om gewoon een spannend afspraakje te vinden and als je dat liever hebt.

 
At 16:08, Anonymous Anonymous said...

LENDINGTREE® LENINGEN INC.


Ben je toegegeven aan waar je leningen kunt krijgen, afgewezen door banken en nu gefrustreerd door waar je een lening kunt krijgen? LENDINGTREE geeft u de lening die u verwacht. neem contact met ons op via lendingtreegroupinc@gmail.com.

Een lening om uw schuld gemakkelijk af te lossen?
Een lening om het soort bedrijf te starten dat u wilt doen?
Een lening voor educatieve doeleinden?
Een lening om een ​​appartement te kopen?

Zoek niet verder, LENDING TREE INC biedt leningen aan
Geen verborgen betalingen van 1.000 tot 20.000.000 EUR / USD / POND
Tegen een zeer lage rente van 5%
We hebben een netwerk van kredietverstrekking en
financiële hulp aan klanten over de hele wereld.

We streven ernaar om onze standaard van uitmuntendheid te handhaven. We bieden onze diensten op elk moment van de dag aan.
We geven een lening aan degenen die financiële hulp nodig hebben van 1 tot
20 jaar

Onze diensten omvatten ook

​echte financiering
​investeerder in onroerend goed
​bouwleningen
​leningen voor het opstarten van bedrijven
​hypotheek
​Consumentenkrediet,
​FHA-leningen
​persoonlijke leningen
​autoleningen
etc. Als u een lening of financiële hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via

e-mail: lendingtreegroupinc@gmail.com

e-mail: lending-tree@outlook.com

Warme gedachte

ELIZABETH WALTER

LENDINGTREE INC®

 
At 21:36, Anonymous Anonymous said...

ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

 
At 04:27, Anonymous Anonymous said...

Ik zou graag de lening van Karin Sabine voor mij waarderen een lening van € 10.000 Als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan misleiding door valse schuldeisers en vraag een echt leningbedrijf aan per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp + 34 632 72 51 57

 

Post a Comment

<< Home